Saturday, May 4

Jom undi BN !

ASSALAMUALAIKUM w.b.t

Makin kecut perut aku nak tunggu hari ahad nanti
bila di fb ramai yang share pasal kemasukan warga asing
same case macam pilihanraya 2008

untuk jadi pengundi hantu barangkali
aku tahu dan sepatutnya rasa yakin yang Allah pasti akan tolong untuk menangkan Islam
Tapi geng-geng yang sengkek dalam bidang agama ni
Memang betul-betul buat hati aku panas

Apa lah nak jadi dengan Malaysia?
Di sini, orang Mesir sangat kagum dengan Mahathir
bila dalam kelas doktor cakap :
“We are so proud of you. Your Prime Minister, Mahathir Mohammad? He is very intelligent bla bla bla”
Ex daaa…”   [
-____-’]
Yeaa, sapa-sapa pon kalau kita tak duduk sekali dengan dia
semua yang kita nampak manis-manis belaka
cuba kau datang Malaysia, duduk 10 tahun
nak nak dengan sistem yang hancus macam sekarang ni
nak mual tau tak…! dengan medianya, surat khabarnya
patutlah dulu masa ayah aku beli paper tiap-tiap pagi, aku tak teringin langsung nak baca tajuk-tajuk highlight bagai. dok berebut
B-POP ja. Hah. Tak rugi :P
**banyak lah kau punya tak rugi, patut pengetahuan am kau kosong!
Ni kalau masuk Parlimen, mau dok kena maki dengan orang lain sebab cetek ilmu :/ (bhahahaha)

The point is, aku sangat mengharapkan perubahan Malaysia ke arah yang lebih baik.
sebab aku rasa nasib Malaysia dah macam nasib unta disembelih
kalau BN dapat bawak Malaysia ke arah yang lebih baik,
bebas rasuah, bebas fitnah, bebas kebas duit rakyat etc, malam ni jugak aku balik sana, mengundi BN!

ang toksah dok cakap kencang ah Hani!
tapi masalahnya korang tu yang problem tau dak?


Aku malas lah nak tulis panjang-panjang, bukan depa baca pon luahan hati rakyat tak bersyukur ni!
K bai. Gud nite.                                         
   ***************
                                                      ..Senyum pahit-pahit je lah ya sekarang ni [goose bump] 

No comments:

Post a Comment