Thursday, May 23

bosan

ASSALAMUALAIKUM w.b.t 

Bila bosan aku jadi tak keruan. Ada saja benda yang aku nak buat. Cari orang untuk buat ‘khidmat masyarakat’ kat aku, buat wall post tanda terima kasih untuk kawan yang dah tolong aku masa malam nak exam, manja-manjakan diri, guling-guling tenung siling etc.

Tapi tu lah, aku kalau eksaited ni toksah cakap lah kan, ayat harus tinggi. Aku memang suka kalau nak buat kontro-kontroversi ni semua. Ok, aku over. Kasihan Aimi, sebab aku habis punah semua. Bukan apa, malam sebelum paper ENT, aku pergi rumah dia. Belajar. Aku jadi terharu la jugak sebab dia sanggup terima kedatangan makhluk perosak aku ni kat rumah dia, tambah-tambah lagi esok ada exam. ENT ok. ENT kot . Niat belajar aku takdak lah serius mana, tapi kesian laa dekat  Aimi sebab tak dapat baca banyak sebab kena melayan aku.
"Aimiiiii..tahniah tahniah..tak sangka ah..
im really happy for you *tandacinta* jaga diri k"

Wall post aku untuk Aimi. Aku memang nak congratulate dia sebab sama-sama dah berjaya melepasi exam ENT tadi. Hanya Allah saja yang tahu cuaknya kami berdua malam semalam. Sampai soal hati perasaan pon keluar. hahaha. (Ehh, ada ka Aimi? bajet Aimi baca sini...luls

you kalau stress belajar, you better go to some other places, as sometimes that will make you feel much much better than being alone in your own bedroom studying crazily. Nak nak student medik macam kita ni. Bole naik hantu dok mengadap buku saja. Itu aku lah. Orang lain tak tau lah pulak macam mana kan.

So beribu kemaafan dipinta. Aku bukanlah orang femes yang kalau nak buat ‘permohonan maaf secara terbuka’ tu siap ada press bagai. Laman sosial aku hanyalah 
FB dan blog seketui ni saja. So guys,
s
orry again if I’d let uolls down malam ni.

Nampak sangat batch aku ni nak kawen. Baru jentik sikit, mengelupoq habeh suma. hahaha
And I bet the first couple to be announced nanti mesti bikin havoc abes batch gen9. 
Till then, tunggu ja lah yaaa~ hahaha  :D

p/s : Akibat kurang cinta, aku cuba cari cinta dari yang lain. Dan ternyata ianya manis.


No comments:

Post a Comment