Thursday, March 8

The Bitter Truth

Assalamualaikum w.b.t

Terkejut utk benda yg sudah dijangka!
Terkedu dgn benda yg dilihat dgn 4 mata!

"result dah kluar"
Oh ya? Malasnya nak tahu..
Tp still kena gagahkan hati buka website U..

Oh my …….!!!

Seriously x tau nak kata apa.teruk sgt2 result midyear aku ni.disaster.ribut.taufan.
semua2lah  yg sama erti dgnnya..

NO KOMEN!

Tp mmg tak yah komen kot.dah tertulis di tangan takdir..
Itu lah, main2 lagi! org suruh belajaq, engkau tidoq. Org panggil stadi, engkau menguap..
Apa nak jadi ni..

Sesal dulu pendapatan.sesal kemudian xda guna.
“Nangeh laa air mata darah sekali pon, dah x leh nak wat apa dah cik hani oi!” my big sis said.

Dah x tau nak gambarkan apa yg aku rasa skrang ni.give up? NEVER..
Down? macam ada..
Panjang keluhan aku semalam.
Last2, tidoq dlm air mata T___T

Mungkin, ALLAH nak ajar kau kot hani.
Jgn main2.jgn pandang rendah utk bidang ni.
Tp myb aku tak pandang rendah, Cuma amek ringan mungkin.

What to do next?
-Kena rajin. Rajin. RAJIN.
-Tulun laa katilku, jgn memanggil hamba sgt!  {hmm,ok, salahkan katil yg x bersalah pon}
-Kena konsentret dlm kelas ok! Jgn tidoooooq ja memanjang.
-Jgn pikir menda2 yg x perlu utk dipikirkan lg setakat ni. Pagi masih panjang.
-POSITIF dgn ALLAH, insyaALLAH…



Sedikit kata2 yg mungkin dpt merelievekan aku buat masa skarang:

“ Sebanyak mana kita usaha, sebanyak itulah yg ALLAH akan beri pd kita. Jika terlebih itu rezekimu tp jika terkurang ALLAH sedang mengujimu ”

No comments:

Post a Comment