Wednesday, June 11

YOLO

sepagi tadi kerja aku makan
setengahari tadi kerja aku tengok insta tomok [arrian comeyy gila!!!]
lepaih tu sepetang aku tidoq sampai nak maghrib

so se-malam ni aku sedih sebab hari ni burned macam tu ja lah
apa nak jadi ni -- final exam next week ohoi!

meh la tambahkan kesedihan bagi berganda lagi >_<

now they always say ; you only live once (dah jadi quote of the everyday dah ni)

so bila ada masa yang berharga plus crucial sangat sekarang ni as final exam next week tapi kita let go macam tu ja, aku macam nak hentuk kepala kat dinding ahh


-------------------------------------------------------

throwback sikit  

makan-makan di husin, dekat lorong nak pi jahit tepi tudung tu (kedai ni belah kanan awal lorong tu)
sedap ayam dia, goreng garing panas-panas hot setaf gittew
*fasuliya aka baked beans
kalau abah try makan ni for sure he'd like it

peneman gua cari tudung nak bawak balik untuk bisnes hakhak

No comments:

Post a Comment