Friday, June 6

grow old with me?

setakat mana kita akan terus ikut tarbiyah tu
sampai bila dia akan tetap dengan kita
dan sampai bila kita akan terus nak kan dia

kadang-kadang rebel ni tak bawak ke mana pon hani
buat penat ja, habes tenaga

bila fikir balik pasal semalam, rasa menyesal pulak
sebab aku ikut nafsu
nafsu untuk rebel
nafsu untuk tak bersyukur

kita tak bole jamin pon kan 
sampai bila hati kita ni 
bole selalu nak kan benda baik
setuju?
sebab benda ni bukan untuk sehari dua
tapi kalau bole sampai mampu bawa kita ke syurga
ya tak?

so mr T, will you grow old with me? 
Nangis.
xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx

malam nanti budak-budak batch aku buat jamuan akhir tahun
tapi dorang panggil 'dinner'
macam grand je lah kan dengar nya hahaha
tapi yang lain nya, dorang buat tema kartun meletop zaman kita kecik-kecik dulu







tengok lah nanti nak jadi macam mana malam ni
nanti kalau rajin aku haplod gambar kat sini, if and only if aku rajin lah heee

till then, selamat bercuti kawan-kawan!

p/s : aku macam bajet ada orang follow sini. uweeekkk hani uweeekkk :P

1 comment: