Friday, November 2

1nov2012

ASSALAMUALAIKUM

uhuk uhuks, uhuk uhuks...{kan dah batuk}

lama sudah tak bukak sini..bila last eh kita buka? before balik malaysia summer aritu kot..huhu
[hailooo, dah namanya cuti-cuti malaysia kan, meme sini pon cuti gak le.. hihi  :D]

tak dak apa pon yg nak ditulis kali ni, saja buat post baru, konon2nya tanda nak mengactivekan balik lah blog ni.. 

btw, memandangkan aku 'baru ja' (dah dekat sebulan dah pon) masuk sem baru, aku pon ada jugaklah azam baru untuk sem nih..haaa
aku ingat aku nak mengimarahkan balik lah blog ni, nak cerita seeemua benda kat sini 
(bergantung pd keavailablelan intonet)...
so that kalau dah tua2 nanti, kalau dah lupa masa muda dulu2, boleh anak cucu aku baca kisah maktok depa ni..haaa
(amboi, berangan tak hengat dunia!)

takpa takpa, kita tengok ja la nanti k.... terimarah ka dak blog ni ;D

p/s: percayalah bahawa azam baru aku ini tercipta bilamana masa aku baca balik post yg dulu2 tu, makin aku rasa BM aku semakin merudum..tak kick langsung laa ayat2 aku...bunga2 pon takdak...
so boring!  [-_-"]

No comments:

Post a Comment